Kraków

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Managing Radio autor: Mitchell Caroline
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Managing Radio

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Lulu Enterprises
ISBN: 978-14-452-2312-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 352
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2009 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
165,40 zł 157,10 zł

Managing Radio is the first detailed and comprehensive practical guide to all the essential elements of managing radio stations. It covers the management of public service, commercial and community radio stations and the wide range of new DAB, online, web and independent production opportunities. A useful text for students studying the theory and practice of managing radio, it is also an authoritative guide to setting up a station or radio service from scratch. It explores how to create sustainable radio through managing for profit, public service or the participation of the audience in all parts of the station. Managing Radio provides useful practical advice, examples of contemporary radio management practices and case studies of management in action, backed up with references to wider academic reading in media, business and cultural studies.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Kraków akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier